środa, 1 stycznia 2014

Metamorfoza meira56

 
1.Outfit
                przed                                                                                 po
                           
                

Zmieniłam elegancki i nieco dziwny (jak na moje oko) strój w sportową (choć nie do końca) wersję.
Poprzednio był on nieco nieprzemyślany i nieprecyzyjny. Moja ocena to 5/10
Po metamorfozie prezentuje się to znacznie lepiej. Jest to sportowy look. Co prawda większość ubrań jest za starmonety ,ale podoba mi się ich połączenie. 

2.Makijaż
                      przed                                                                 po
               

Makijaż był bardzo naturalny. Ledwie oczy muśnięte niewidocznym, jasnym cieniem do powiek, za to bardzo spodobała mi się twarz i szczerze mówiąc ucieszyłam się ,że mogę na niej pracować. Zmieniłam zaledwie włosy i pomalowałam tuszem rzęsy. Zdjęłam także dosyć tandetne kolczyki.
Poprzednio nie podobały mi się włosy ,ale moja ocena to 7/10


                                 Co myślicie o tej metamorfozie? Podoba Wam się taki pomysł?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz